lördag 10 september 2011

"Från Renlighet till Framgång"

Den här fina plaketten fick jag och min mor efter ett möte med regionen Maharashtras (i Indien) jordbruksminister. Det var enormt förvånande och hedrande att få träffa henne och jag tror att anledningen till det var att ledningen för det KSM-ahsram i Madhan, där jag var gäst ville visa att människor ända från Sverige brydde sig om och hjälpte dem.

Fin plakett från Maharashtras jordbruksminister
Madhan hade jag ett fadderbarn via JIDCA, som är en fantastisk hjälporganisation som gör allt arbete ideellt och inte har några omkostnader när de hjälper  "från folk till folk".
på plaketten står det på marathi (fick det översatt
till engelska) Från Renlighet till Framgång 
All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

Inga kommentarer: