måndag 16 maj 2011

Filur hittad i gömmorna

Jag har nog alltid varit en nostalgisk person, som sparat sådant som varit viktigt för mig under perioder av livet. Härom dagen hittade jag därför denna lilla filur:
Jag vet inte riktigt vem det föreställer, men antar att det är nån liten skogs- eller trädgårdsfé, med tanke på mössan och snabelskorna med små pinglor.

Jag vet att jag bl a hade brevpapper med henne på, så mina gamla brevvänner har säkert sett henne! Jag fick brevvänner genom skolan när jag gick i tredje klass och dem båda har jag fortfarande kontakt med! Fortfarande mest via Facebook och e-post. Sally-Ann från Wales träffade jag för drygt 20 år sedan i London, medan jag träffat Lynette från Singapore hela tre gånger. Jag var t ex med på hennes bröllop där 2000.

Inga kommentarer: