söndag 11 mars 2012

Choklad bra också för huden

Det är inte bara tungan som bli glad av choklad, utan även hjärtat en massa andra organ och huden älskar denna godbit! Alla antiooxidanter tar hand om huden såväl innifrån som utifrån. Så du kan både äta och smörja in dig med chokladen med gott samvete!
Det gick bra på  grafiken igår. Jag blev så glad när en läsare kom och undrade hur det gick för mig (tack, Lena!) hon hade läst om alla mina problem och ville kolla så att jag var på rätt väg. Det känns så hopplöst när saker inte funkar, men det jag är allra sämst på i hela världen är att ge upp. Jag fortsätter istället att kämpa tills jag faller ihop, vilket inte alls är nyttigt.

När jag bara hade fyra texter kvar att trycka kände jag att jag tappade skärpan. Avbröt därför för att inte göra några misstag och åker därför dit och trycker dem snart. Dessutom är det några bilder som behöver retuscheras så det är dagens program. Sedan bastu-bad.

Ha en riktigt fin söndag!

Inga kommentarer: