onsdag 28 mars 2012

Utställningsförberedelser

Om någon funderar över hur det går för mig med mina utställningsförberedelser så kan jag avslöja att det går så sakteliga framåt. All grafik är klar, liksom emaljerna, video-verket och den interaktiva delen.
mitt vernissage-kort till utställningen
Måleriet har jag dock ett antal målningar kvar att slutföra, främst i akryl (tre stycken till) men även två oljor ska slutföras. Jag har haft problem med hjärnvärk, men har oftast kunnat jobba ett par timmar om dagen i alla fall. Jag inbillar mig därför att jag kommer att hinna klart denna vecka så att jag kan använda nästa till slutputs och på onsdag är det nog dags att hänga.

Jag vill önska alla er som kan välkomna! Det blir en KONSTig påsk i år och ni är alla välkomna att fira den med mig på Galleri S, Storgatan 16 i Östersund, med vernissage påskafton 7 april!

All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

7 kommentarer:

The Secret Garden sa...

Det där vill jag se!

Kan jag inte komma på vernissagen på påskafton så dyker jag in någon av de andra dagarna.

//Boije

Lyckans Smed sa...

Du är varmt välkommen! Ska bli kul att träffas, men hör gärna av dig innan för utöver vernissagen kommer jag inte att vara där själv.

/*

Jimmy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jimmy sa...

Lycka till — spännande!
Efter 16.00 kan jag komma hoppas jag!

Du får måla på galleriet; performance om ej målningarna blir klara! :-)

Lyckans Smed sa...

Du är varmt välkommen Jimmy! Jag håller öppet tills du kommit ;-)
Oljorna blev klara idag, så tror att jag hinner. Det kommer dock inte allt vara helt klart, eftersom jag planerar en interaktiv del för besökarna! Men performance hade jag nog inte tänkt mig. Fast kanske...
/*

Jimmy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lyckans Smed sa...

Tack o bock!
/*