onsdag 18 april 2012

Emaljerna på min utställning

Titt.ut 12 x 15 cm
Jag vill också passa på att visa emaljerna som finns med på min  utställning. Två av dem har sålts, men eftersom de är så pass små är det faktiskt möjligt att skicka dem med posten om du skulle vara intresserad av någon av dem.
Miss Greta har ingen Aning... 12 x 12 cm, såld
Jag är inte moms-pliktig, så priset som uppges är vad du betalar. De har alla upphängningsanordning på baksidan och kan alltså enkelt hängas på väggen.
Katt-dusch, 12 x 12 cm 
De är gjorda i ett enda exemplar vardera och är alltså original-konstverk, som är signerade och stämplade på baksidan.
Kattgömma, 20 x 20 cm
Om du som läser detta skulle vilja köpa, men inte kan komma till utställningen så är de enkla att skicka, så hör bara av dig till mig i så fall! 
Katt-triangel 12 x 15 cm
Det kan du göra antingen genom att skriva en kommentar eller genom att skicka ett e-mail via min hemsida. Jag skickar det då helt fraktfritt till dig när jag fått dina pengar! 
Lakshmi är inköpt av landstinget   
Ur en recension vill jag citera "MalinMatilda har ställt ut på Galleri S förut och även på Ahlbergshallen. Hennes konst handlar ofta om det livsbejakande, om humor och har alltid med någon liten interaktiv knorr.---Blommor och katt, det är som att bli omsluten av något varmt och tryggt." 
Den Gudomliga är också redan såld
"Konstnären är inne på ett intressant spår."citerar jag ur en annan  recension, med glädje.
All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!


Inga kommentarer: