torsdag 3 maj 2012

Fantastiskt musikaliskt fynd

Igår gjorde jag ett oerhört fynd på Akademibokhandeln:
Den underbara boken om Jussi Björling med cd och allt kostar bara 30,-. Eftersom fjolårets 100-årsjubileum var så nedtonat så har visst Jussi sången, människan, bilderna inte alls sålt med det ordinarie priset 399,-. Om du gillar världens genom tiderna störste tenor är mitt tips därför att genast bege dig till Akademibokhandeln. Den är fantastiskt omfångsrik, med såväl privata som professionella bilder. Dessutom betraktelser, kronologi och så den fantastiska cdn med de stora Jussi-numren. Om du gillar världens genom tiderna störste tenor är mitt tips därför att genast införskaffa den. Om inte kommer du att ångra dig när du fått en titt på eller lyssnat på store Jussi ordentligt. Min familj har nu köpt tre exemplar av boken, men det var fortfarande en hög om fem-sex böcker kvar i Östersund vid lunchtid.
Bara cdn är värd åtminstone tre gånger priset om 30,-, tycker jag som just avnjuter den!

All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

Inga kommentarer: