söndag 22 juli 2012

Lunch "magnifico" på Terra Mia

Apropå återseende så är jag oerhört glad över att Terra Mia även i år serverar äkta italiensk mat i Stadsgården (på norra sidan av Strandgatan) på Krogstråket.
I år ligger Terra Mia mysigare än i fjol bredvid Breadgarden
i en huskuliss på norra sidan av 
Krogstråket
Igår, första dagen de höll öppet, gick jag och Maja dit och åt den underbara Parmapizzan, som var minst lika god som ifjol. Jag passade även på att hälsa dem välkomna åter och berätta hur jag längtat i ett helt år. 
Fast jag blev så mätt av pizzan kunde jag bara inte motstå deras Tiramisú och en cappuccino, fast det senare egentligen inte fanns på menyn. 
Underbart och jag vill verkligen rekommendera Terra Mia, som ännu inte öppnat någon egen restaurang, utan kör catering. En ypperlig investeringsmöjlighet för den som har funderingar på att öppna krog, är jag övertygad om!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för uppskattningen, det gör oss så glada!/ Terra Mia

Lyckans Smed sa...

Tack för att ni är tillbaka i år också!
/MalinMatilda