måndag 22 oktober 2012

MalinMatilda-manualen på vift

På senaste tiden har det känts som om MalinMatilda-manualen varit ute på vift. Rätt läskigt att den som nu skulle hitta den då skulle ha en bruksanvisning på hur jag är och fungerar som inte jag själv har tillgång till.
MalinMatilda-manualen är rätt tjock
eftersom jag inte är en helt enkel person
Nu verkar det som om det är helt rätt person som fått tag i den, tack och lov. Praktiskt att alltid ha rätt svar till hands, men egentligen är jag rätt övertygad om att manualen inte ens existerar. Det handlar nog främst om att vara ärlig med sig själv och inte försöka imponera eller "smöra". För om det nu funnes en MalinMatilda-manual så skulle det med fet skrift och utropstecken efter finnas flera varningar om att jag ser igenom och bara blir irriterad på sådant.

Inga kommentarer: