onsdag 20 juni 2012

Sommarbuffé med delikatesser

Äntligen har jag tagit mig iväg för att njuta av sommarbuffén hos Grändens Delikatess, som jag sett serverats där sedan i maj.
Så här mycket underbara delikatesser fick jag plats med på min tallrik. Prosciutto, ägg, fläskfilé, sallader, paj, potatissallad och  massor med andra godsaker. Kycklingen avstod jag dock glatt ifrån efter matförgiftningen härom veckan.
Utanför på trottoaren ficnns några bord och vi hade turen att hitta ett ledigt av dem, så att vi kunde njuta av solen samtidigt med maten.
För 85,- serverar Anna Rehnsbo-Nordell (ovan) med personal en uppsjö av delikatesserna de också säljer i delin.
Dessutom ingår bröd, dryck, kaffe och en smaskig dessert, liksom en chokladtryffel. 
Jag kan inte annat än rekommendera ett besök och hoppas att det blir fler tillfällen att njuta av vad Grändens Delikatess har att erbjuda!

Inga kommentarer: