söndag 31 juli 2011

Stora flickors hemliga stöd

När jag blivit en stor flicka och gått upp i vikt uppstår ett särskilt problem när man ska ha kjol. Att man får skavsår på insidan av låren eftersom man gnider dem mot varann för varje steg... När jag första gången upplevde det beslöt jag att istället ha byxor. Problemet med dem är dock att det blir hål just mellan benen, vilket varken är snyggt, skönt eller särskilt ekonomiskt.
Hudfärgade Triumphs Long Panty Lace Sensation är i a f
denna stora flickors hemliga stöd och lösning på 
problemen
Jag provade att pudra insidan av låren för att friktionen mellan låren skulle försvinna. Det funkade jättebra. Ett tag, men man kan ju inte dra upp kjolen och pudra mellan låren offentligt när effekten avtar, om man nu inte vill bli arresterad för oanständigt uppförande, vill säga. Lösningen blev därför att ha cykelbyxor under kjol och klänning. Det visade sig dock bli oerhört varmt vissa dagar, så jag letade vidare
Leila Lindholm från Leila bakar i Frankrike är  en stor flicka
som funnit samma lösning på problemet som jag, men svart
upptäckte jag när hennes kjol blåste upp i  del 5. Bild: TV4Play
... och hittade den ultimata lösningen i underklädesbutiken Triumph i Kärnan; hudfärgade Triumphs Long Panty Lace Sensation som nu är i a f denna stora flickors hemliga stöd och lösning på problemen 

All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

Inga kommentarer: