söndag 9 juni 2013

Tronen till min prinsessa

Det har kommit till en tron på min balkong. Till hennes höghet miss Greta, min prinsessa, som jag just igår firade 7 år som matte till! 
Vid närmare eftertanke så är det ju först den 8 juli vårt jubileum är, men vi firade ändå igår genom att ha det precis lika mysigt som vanligt! Det kan vi säkert göra om om en månad med ;-)
Eftersom jag har två vita spegelkuddar så finns den ena kvar inne, så hon kan sitta på sin tron där när det blir för hett på balkongen med.
Som synes trivs hon väldigt bra där, fröken Finemang!
I fredags monterades även en ny grill på min gård så igår när vi var på promenad upptäckte givetvis prinsessan den direkt och menade att katthyllorna vaktis gjort under den är helt perfekta till hennes höghet. Hela världen är ju skapt för hennes bekvämlighet, som ni förstår!

Inga kommentarer: