måndag 20 december 2010

Redo för jul

Nu är jag redo för julens ankomst! Har just bakat en ny omgång Chokladflarsn, som blev så där perfekt knäckiga som de ska bli, så jag har uppdaterat receptet med nya bilder!
så här ska chokladflarnen se ut! Recept kommer du till om du
klickar här
Och så har jag tagit fram det sista julpynet. Jag ska erkänna att det kändes lite knasigt att redan ha granen klädd, men det var faktiskt en fördel. Det är första julen i min lägenhet så det har tagit lite tid att komma på vart allt skulle placeras, men tror att jag nu fått allt på plats.
ateljén i juleljus
Iskonvaljerna knoppas. Bör slå ut till jul;
Perfect timing!

disco-kulor placerade jag i fönster, på balkongdörren och
under en tavellist
Nu ska här bara göras godis också, sedan är Miss Greta och jag redo för jul- och nyårshelgerna, jag önskar att också du kan förbereda i ro för en fröjdefull jul!

Inga kommentarer: