fredag 13 januari 2012

Ändå...

Det är ändå lite mysigt i min lilla stad när den är snötäckt sådana här strålande dagar, eller hur?

Fast jag inte är särskilt förtjust i snö så föredrar jag det och kyla framför regn och blåsigt men varmare.

Det var en alldeles fantastisk dag igår, men vid lunchtid började det blåsa lite...
... så  ökade vindstyrkan lite mer och mer, varpå det började snöa. Så på eftermiddagen var det närmast snöstorm. De här bilderna hann jag dock ta innan dess!

Vinterstaden har börjat förberedas lite, för i år planeras öppningen av Vinterparken rekordtidigt redan den 21 januari.

Österlen är fantastiskt resten av året, men vintern gör sig ändå bäst i min lilla stad. Idag kändes det faktiskt lite extra gott, när Meny också började sändas producerat av P4Jämtland och med den äran. Jättebra jobbat Fia!


Inga kommentarer: