tisdag 24 januari 2012

Pepping

Igår fick jag veta att grannen Sonja, som planterat våra underbara rabatter inte vaknat efter sin hjärtklaffsoperation, utan ligger medvetslös. Dessutom har hennes man fått en stroke av oro för henne, ramlat in i ett element och slagit upp ansiktet. Så nu ligger de båda på sjukhus.
när jag söker bilder hittar jag denna av
Sonjas vackra stock-rosor och kan
inte låta bli att le när jag tänker på hur
fint det var i somras när jag hjälpte
henne med alla rabatterna
Väldigt ledsamt och jag hoppas verkligen att de båda och särskilt min snälla vän Sonja, kommer att hämta sig och bli bra igen! Sonja ska genomgå ytterligare en operation eftersom hon har så svårt att gå, men för att klara den var de tvungna att ta hjärtoperationen först.














Jag känner därför att jag behöver peppa upp både mig själv och er lite. Det påstås att måndagarna i januari ska vara årets deppigaste och musikvideon nedan tycker jag är en av de allra bästa musikvideon som finns.

Med en varm hälsning till Sonja, som säkert inte tycker att Björk är så bra, men kanske denna kan få dig att vakna?

Inga kommentarer: