fredag 11 november 2011

Släpp in mig!

Djur och särskilt katter avskyr att inte få vara med. Jag känner igen mina katter i denna film med underbara Simon's Cat, men har även hört hundägare som känner igen sina telingar väl.
Om man inte har egen hund eller katt tycker man säkert inte att Simon's Cat är särskilt kul, men igenkänningsfaktorn är så stor för oss andra att jag undrar om alla katter och hundar beter sig knasigt, men främst i hemlighet så att bara ägarna vet det...
så här gör Greta när hon får det värsta straff
hon kan tänka sig; att bli utestängd från
gemenskapen. Hon är så lätt att det inte
funkar att öppna dörren, men det kunde
Mrs Erzylie desto bättre!
Åh vad jag saknar min älskade Greta, som tur var kom en katt framspringande i Kivik igår, la sig på ryggen så jag fick stilla mitt "kattklappar"-behov en aning.
All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten! 

Inga kommentarer: