onsdag 29 juni 2011

Universum i Espnäs

Som jag skvallrat om tidigare deltar jag t o m 2 oktober i Universum i Espnäs, som  är en Landart-utställning i Skulpturparken vid Locknesjön , ca 1 mil söder om Brunflo. Om du är osäker på vart så lägger jag med en karta här:
Konstnärer är Annika Larsson-Rahm, Staffan Schönberg, Linda Petersson, MalinMatilda Allberg, Katarina Franck och Anki HallqvistDet blev en oerhört lyckad vernissage på Midsommardagen med massor med folk, så jag vill därför visa lite bilder.
Anki Hallqvists Vägen tillbakaVila
MalinMatilda Allbergs Nedslag

Annika Larsson Rahm Tiden blåser iväg, jag är
uppbunden nu, kan du återkomma?



Katarina Franck Fontän och Meteoritkrater
Linda Petersson i sin Sorgfrid
"MalinMatilda Allbergs verk Solig dorje kommer att förändras
i takt med att solrosfröna blir solrosor.
foto: Malin Palmqvist ltz.se

All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

Inga kommentarer: