söndag 18 maj 2014

Konstnärshemmet Gretero till salu

Planlösningen där rummet närmast till
höger tidigare var min ateljé
Under fyra år har Greta och jag bott och trivts vid Tegelplan i Östersund.
Lekplatsen och en av sittplatserna på
gården närmast. Det finns ytterligare två
och grill på den här sidan och en
på den andra sidan mitt hus (i mitten)
Nu flyttar vi dock vidare till mycket varmare och kulturvänligare Österlen, så därför är Gretero nu ute till försäljning hos Mäklarhuset.
hallen och bakom glaset till vänster skymtar köket
Det är duktiga Madeleine Nilsson du ska prata med om du är intresserad.
Min matplats
Det är visningar bestämda till 2014-05-25 Kl.13:15-13:45 och 2014-05-27 Kl.17:00-17:30 Välkommen!
Köksdelen
Köket fick 2010 vitlackerade luckor, bänkskivor i det klassiska mönstret Virrvarr. och mitt älskade schackrutiga Marmoleum klickgolv i grå nyanser.
 
Kökets har kyl/frys, spis och fläkt. Städskåp och skafferi som delar av till höger mot matplatsen. 
Min tidigare ateljé är numer kontorsrum
Huset är byggt 1964 och lägenheten ligger endast 1 ½ trappa upp, har 3 RoK och renoverades delvis när jag flyttade in 2010.
Tegelplan är ett lugnt område med direkt närhet till Blå center med matvarubutik, konditori och gym m.m.
Vardagsrummet med hall och kök rakt fram
I månadsavgiften ingår bostadsrättsförsäkring, bredband fast kostnad för IP-telefoni samt abonemangskostnad för el.
Mitt sovrum med älsklingstapeten och ekparkett
Badrummet renoverades 2000 av föreningen vid stambyte och har sandfärgat klinker och delvis kaklade väggar. Badrumsinredningen innebär wc-stol, tvättställ, dubbla badrumsskåp och duschplats.
Badkaret ingår ej för det tar jag med mig.
Du hittar fler bilder och hela beskrivningen här!

Inga kommentarer: