torsdag 6 februari 2014

# Smickrande

Jag tar en del bilder på Instagram och dem brukar jag emellanåt även hashtagga med en #. När jag pluggade i USA användes # där som symbol för nummer, så jag har tidigare sagt just nummer och t ex inte brädgård eller fyrkantsom en del andra gjort om det.
#köttbullar #gräddsås #ugnsmorötter #lingon
Jag antar att det är just genom # som Årets Kock funnit mig. Förra veckan fick jag nämligen en överraskande och smickrande kommentar på just Instagram: "Vilka härliga köttbullar - tävla med just dina köttbullar i vår tävling där du kan utmana en av finalisterna i Årets Kock 2014! Läs mer på vår profil för att tävla om biljetter till finalen av tävlingen, lycka till!" 

Nu har jag inga som helst ambitioner att bli just Årets Kock och receptet har jag ju redan delat med mig av här, men smickrande är det, måste jag tillstå!

Inga kommentarer: