måndag 7 november 2011

Förvaringstips

Jag har en herrans massa hårspännen, knutnålar, snoddar och band till håret. För ett par år sedan kom jag på den ultimata förvaringen till dem, som dessutom matchar min tvättkorg i rotting. Jag köpte helt enkelt en väggampel i rotting från en blomsteraffär. Den kostade väl runt en 50-lapp och plasten den är fodrad med är bara att vända ut och in när korgen ska rengöras.
Hårprydnaderna är prydnader även i en
korg på väggen, eller hur?
Ja, jag har även mina finaste halssmycken hängande framme i badrummet för i en ask blir de både bortglömda och gläder dessutom ingen då. Tidigare gjorde jag hål i ett lock till en skokartong, som jag klätt med ett vackert tyg och satte mina örhängen i. Det får dock inte plats nu, men kanske är en idé för någon annan att ta efter?

Inga kommentarer: