lördag 27 april 2013

Filtrering av Kommentarerna

Jag har tyvärr tvingats införa moderering av kommentarerna här på bloggen. Detta efter att jag fick kommentarer, som påminner om näthat på mitt senaste inlägg om Sydafrika. Dessutom av en sydafrikan, som jag först tog mig besväret att besvara fast han är anonym. Nu har jag tagit bort hans värsta påhopp, men jag törs inte längre lämna det öppet för vem som helst att kommentera.
Den totalt skimrande tussilagon ovan hittade jag igår,
tillsammans med blåsippor.
Något som gör mig lycklig även mitt i detta!
Det är synd, men jag lovar att hålla koll på när kommentarer behöver modereras så att de kan publiceras snabbt! Dessutom kommer jag inte att fortsättningsvis över huvud taget bry mig om kommentarer från anonyma. Jag anser nämligen att om man verkligen vill framföra sina åsikter så bör man också kunna stå för vad man tycker. Annars kan det ju inte vara så viktiga åsikter.

Inga kommentarer: