fredag 30 mars 2018

Välkomna till atelje 75

Idag sätter ÖSKGs Konstrundan igång för i år så jag vill hälsa er alla varmt välkomna till mig i Atelje Vipan som är nr 75!
ÖSKGs Konstrundas öppettider är  
lör, sön och helgdagar ( dvs bl a idag) kl 10–18, vardagar kl 13–17 
En målning (den i affischen ovan) visas också i samlingsutställningen på Tjörnedala konsthall.
Jag finns på Linnégatan 5 i Simrishamn, dvs alldeles invid Jonebergsparken (med ankdammen)
Hos mig finns MÅLERI, GRAFIK, EMALJER, VIDEO och ett INTERAKTIVT teckningsprojekt i samarbete med er besökare.
Det äldsta verk jag visar är från 1995 när jag gick första året påÖstersunds konstskola. 
Det nyaste verket  är inte ens riktigt torrt än, utan slutfördes igår.
Även objekt och gjutningar i brons, aluminium och glas finns hos nere i min källare.

Varmt välkomna!

Inga kommentarer: