söndag 2 oktober 2011

Stig Lindberg (på Sigvard Bernadotte)

Där jag bodde för drygt ett år sedan hade jag närmast att handla på Coop, men det är nu så länge sedan jag var in där att jag helt missat kampanjen med Stig Lindbergs Retro Edition, men så var jag dit för att handla till Allbergshallen igår förmiddag. Då snubblade jag och syster Maja, som är riktig Stig Lindberg-fantast över dessa båda koppar för bara 99,-.
visst gör sig dessa koppar extra bra på just Virr-varr?
Vi plockade båda åt oss en förpackning var och när jag betalade berättade kassörskan att det skulle finnas två andra Stig Lindberg-muggar till medlemspriset 59,-, fantasten sprang därför genast och hämtade även dem till sig. Första dagen med Allbergshallen kunde inte ha börjat bättre!
All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten!

Inga kommentarer: