onsdag 26 oktober 2011

Alltför länge sedan

Håll med om att det nu är alldeles för länge sedan jag hade med nåt om Greta! Eller? Har hittat sådana underbara animationer med Simon's cat som jag bara måste dela med mig av:
Greta beter sig inte riktigt så, visst breder hon gärna ut sig i favoritfåtöljen, men ligger hellre i mitt knä, trampar o spinner förstås.
nyduschad och jättetrött
i mattes favoritfåtölj
men ibland är det tydligen enormt skönt att ligga TVn, fast
jag inbillar mig att hon mest gör det för att få uppmärksamhet
särskilt när det hamnar en ekorresvans tvärs över rutan!

Precis så här gör Greta med på nätterna om jag inte lekt henne trött innan. Egentligen får jag nästan skylla mig själv; om jag inte får sova har jag inte lekt nog mycket med henne. Istället för att slå matte med ett slagträ så hoppar hon dock upp överst på bokhyllan och puttar ned ängeln i golvet så att vingarna rykerJag trodde att hon lärt sig av sina misstag efter att ha blivit lämnad kvar på hyllan för länge, men se där hade jag fel. Det hjälpte bara ett tag, men nu gjorde hon det igen härom natten...
Nu har jag bytt plats på väskan och ängeln och det
funkar faktiskt bra (hittills..). Peppar-peppar, ta i trä...
Fler animationer med Simon's cat hittar du här!
All rosa text är länkar vidare till det som nämns i texten! 

Inga kommentarer: