söndag 27 juli 2014

Snart hemma

Nu sitter jag i mina föräldrars fantastiska brudslöjelund och pustar ut.
Min Mental Fatigue (hjärntrötthet) innebär att jag fortfarande känner mig nästan lika trött som igår, fast jag knappt var upp mer än för att äta på hela dagen.
Min föräldrars matplats beskuggas av brudslöja. Tidigare var det
blåregn som blommade där, så favoriterna avlöser varann som tak!
Fredagens packande och lastande tog hårt på mig. Fast vi hade flyttfirma är jag helt oförmögen att bara titta på när andra jobbar, så kånkade och sprang omkring även jag...
"Mina flyttgubbar" fortsätter packa efter fikapaus
Fantastiskt nog fick jag denna bild skickad av Maja i morse. Min Hibiscus blommar äntligen, efter att ha haft knoppar sedan i maj. Att den behövde mörker i hennes baklucka för att slå ut kunde jag aldrig tro...
Maja berättar dock att den har stått ute i regnet i natt och först nu står i hennes baklucka. 

Imorgon kommer flyttlasset fram och min lägenhet ser fantastisk ut redan. Bilder kommer, jag lovar!

Inga kommentarer: