söndag 8 april 2018

SISTA chansen för Konstrundan 2018

Tänk, nu är vi framme vid årets final av Konstrundan. Kl 10 - 18 håller alla ÖSKG-konstnärer och Tjörnedala konsthall öppet för sista dagen. En av mina skyltar hade helt försvunnit, men nu återfunnits och en annan har jag fått lappa ihop så här;
tur att det bara är idag kvar och framför allt TACK till alla er som förgyllt mina Konstrundan-dagar med att komma hit!
Ekbergs verk på samlingsutställningen 
på Tjörnedala konsthal under Konstrundan

När jag befann mig på Tjörnedala för seminariet i förrgår passade jag på att filma samlingsutställningen, eller åtminstone allt i den ena salen, medan den andra var svårare att filma ordentligt pga seminariet.
Du kan se rummet med bl a mitt verk här 
Den andra salen syns sämre men det kan du se här


Här kan du se min öppna Ateljé Vipan


Inga kommentarer: