torsdag 4 november 2010

resten av mina väggord

Jag har nu fått och satt upp alla mina beställda Väggord från http://www.vinylfabriken.nu/. Eftersom de missat det ena av mina sanskrit-tecken och de därför skulle trycka nya fick jag möjlighet att nyttja det som annars bara skulle kasserats. Väldigt uppskattat av mig, som avskyr när saker och ting går till spillo. Så här blev det:
när du kommer in genom min ytterdörr är detta vad su ser!

ovanför ytterdörren påminns man om vad som lurar utanför ...

från hallen och sovrummet träder man in i min skattkammare
 
... och från ateljén kommer man in i min skrotkammare


på min sovrumsvägg står det "god natt" på sanskrit
 [Shubha ratri] och på engelska tillönskas man söta drömmar

ovanför balkongdörren har jag satt ett av de väggord jag fick på köpet

.. och på dörrlisten från badrummet hamnade detta gratis-
väggord. Stavningen är ju fel, men det ska jag rätta till
med hjälp av den provbit jag fick  för att beställa rätt färg

Inga kommentarer: