måndag 29 november 2010

förändring kräver tid

Det är spännande det här med tid; för att t ex lägga märke till en förändring måste man få tid och avstånd, annars sker det så gradvis att det inte är märkbart. När jag tränade ikväll upptäckte jag att instruktören ser  helt fantastisk ut! Jag har inte kunnat träna för henne på ungefär en månad så har därför inte sett utvecklingen,  utan slogs av hur pigg hon dessutom verkar. Nu är hon ju alltid pigg och glad, men just ikväll var det som om det riktigt lyste om henne och jag har även följt hennes kämpande med att springa och träna hårt på Facebook den här tiden.
bild från www.nwsti.com/
Personligen har jag istället "degat ned mig" när jag inte kunnat träna som jag velat p g a ont i halsen och mycket arbete. Nu ska det dock bli ändring på det och jag uppmuntrades verkligen av att se Jenny och höra henne berätta att det bli roligare och går lättare med all träning, inte bara för att man blir bättre på det man gör ofta, utan även pga att hon gått ned i vikt; fantasiskt jobbat och inspirerande !

Inga kommentarer: