söndag 22 februari 2015

"Gruvlig hämnd"

En person jag känner blev riktigt arg på mig för något som hände i somras. För att hämnas har hen inte gillat något jag skrivit eller gjort på Facebook eller Instagram sedan dess.
Nu minns hen inte ens varför hen började bojkotta mig och (värst av allt) är Ett annat felmeddela ndeatt jag inte heller gör det eller ens märkt av denna hämnd. Vad jag anser om just hämnd har jag skrivit om tidigare.
Samtidigt har tydligen min dator, som håller på att gå hädan, också hämnd i sinnet, fast försoning alltid är framgångsrikare på de flesta plan.
Ett annat felmeddelande jag fick en gång, som fick mig att le är det ovan, som jag därför sparade.
Den bästa hämnden är lycka, för inget gör folk
tokigare än att se andra njuta av livet
Viktigast att komma ihåg när det gäller hämnd är dock det ovan nämnda!

Inga kommentarer: