fredag 4 januari 2019

Skit eller choklad?

Kom på något när jag (än en gång) konstaterade att 💩 ser mer ut som MumsMums än något annat.

Jag har ju haft mer än min beskärda del av skitproblem i livet och senast i onsdags var jag på akuten och genomgick en totalbesiktning.
Sanningen är ju den att hur vi ser på saker och ting avgör hur vi mår och upplever våra liv. Så när allt känns som skit är det viktigt att försöka få nya perspektiv på situationen. Kanske är det egentligen choklad din omgivning består av?

3 kommentarer:

askott597 sa...

Hoppas du mår bra/bättre nu. Här har vi sikt nej just det kanske mera lakrits väder. ...svart😣

askott597 sa...

SKIT!.

Lyckans Smed sa...

Tack snälla Eva @askott597!
Det är väsentligt bättre än tidigare men smärtan har flyttat sig uppåt ryggen mix men det ger sig nog snart ( hopas jag)!

God fortsättning!
MalinMatilda