måndag 3 oktober 2016

Belyser problemen

Jag har även tidigare belyst vikten av att behandla problemet istället för att döva symtomen och nu har jag äntligen möjlighet att göra det, med laser.
För andra veckan åker jag varannan dag till Malmö för att belysa, vilket hittills fungerat väldigt bra. Det kan tyckas vara dålig prioritering att resa 3 h för att belysa i 30 sekunder men med tanke på hur bra resultatet brukar bli tvekar jag inte ens om det. Särskilt inte nu när jag har så pass (förhållandevis) kort resväg jämfört med när jag bodde i Jämtland.

Dessutom nyttjar jag restiden genom att läsa sådant jag inte kunnat göra under de år min noradrenalinnivå [stresshormon] varit för hög för att jag kunnat tillgodogöra mig det jag läst.
60 ggr bör jag belysa och när jag läste om första gången jag var där kom jag på att jag hittills glömt foten, men nu sitter jag på tåget till Malmö o ska verkligen komma ihåg det idag!

Inga kommentarer: