lördag 7 januari 2017

Fantastiska Pamela Andersson

I morse när jag såg Nyhetsmorgon fick jag en så fantastiskt glädjande nyhet att jag blev helt tagen: vi tittare fick följa med Pamela Andersson Alselind, vars kamp mot cancer jag skrev om här, på ett läkarbesök.
Hon berättade mer om sin hjärntumör och hur hennes träning hjälpt henne så fantastiskt att vi Nyhetsmorgon-tittare fick vara med när hon fick besked från sin läkare om att tumören mirakulöst nog har försvunnit nu! ❤
Det "omöjliga" går visst med envishet, positivist tänkande och framför allt den egna övertygelsen om och förväntan att det kan bli bättre!!! Här kan du se hela avsnittet.
Envist kämpande med pappa och Maja efter min krock
19931221. Är så tacksam för all deras hjälp och kärlek!
Jag hoppas verkligen att historien om hur Pamela Andersson Alselind lyckats sprider sig så att folk förstår hur viktigt det är att inte ge upp utan envist kämpa vidare även när det påstås se mörkt ut!

Inga kommentarer: