fredag 20 juli 2018

Elekriskt konstnärskap

Flera dagar har jag stått i hettan och målat elskåp i några timmar, men i tisdags tog jag faktiskt ledigt eftersom det regnade lite och jag behövde uppdatera en massa inomhus. Dessutom var jag rätt trött efter några timmar på stranden.
När jag kom på morgonen såg skåpet ut så här
Det är väldigt svårt för mig att bara ligga stilla på en strand och inte göra annat än t ex läsa, men jag klarade faktiskt av några timmar. Var ju så svettig efter att justa ha målat elskåp i några timmar...
Så här långt hade jag kommit på det ena skåpet innan jag for till stranden:

 (medan det andra bara fått lite himmel, hav och skiss:)
Bara en snabb uppdatering till er! Det är ändå så trevligt att måla när det kommer fram folk och berömmer.
Dessutom är jag lite av en sevärdhet numer och har hamnat på en hel del turistbilder från både turisttåget och folk som kommit fram och frågat om de får fota.
Ovan ser du hur långt jag kommit igår

Inga kommentarer: