fredag 23 september 2011

nyttigt o gott

När jag känner mig sugen på något knaprigt är det faktiskt oftare dessa:
Lägg till bildtext
... än t ex chips. Vilmas Knäckesticks Dill & Lök. De är inte bara fantastiskt goda , utan dessutom nyttiga eftersom de enbart innehåller  råg, vete, korn, dinkel, vatten, dill, dillfrön, lök, senap, honung, malt sirap och havsalt. Alltså inga konstigheter alls. Dessvärre tar inte min ICA-handlare hem dessa trots att jag bett om det fler gånger, utan andra smaker som inte alls är lika goda. Jag tvingas därför att vara "otrogen" och handla mina Vilmas Knäckesticks Dill & Lök i butiker där de har dem. Rosmarin är annars en klar favorit för mig och det finns på min ICA, men just i detta fall slås det med hästlängder av Vilmas Knäckesticks Dill & Lök. De är goda ensamma, med med färskost på slår de nästan vilka chips som helst!

Inga kommentarer: